Klachtenfunctionaris
We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een duidelijke klacht heeft. Lukt het niet om uw klacht persoonlijk met de betrokken zorgverlener of leidinggevende te bespreken, dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met onze klachtenfunctionaris om gezamenlijk te bekijken welke mogelijkheden er zijn om iets met uw klacht te doen.
De klachtenfunctionaris is via onderstaande gegevens te bereiken:
- Telefonisch: (0344) 67 43 51, bij afwezigheid kunt u een bericht inspreken.
- Persoonlijk: De werkkamer van de klachtenfunctionaris vindt u op de begane grond, meteen na de medicijn registratie balie naar links (richting tandarts Breedveld). Let op: er is niet altijd een klachtenfuctionaris aanwezig in het ziekenhuis. Je kunt vooraf een afspraak maken door te bellen of mailen naar klachtenfunctionaris@zrt.nl.
- Schriftelijk: U kunt gebruik maken van het klachtmeldingsformulier, dat u kunt downloaden of krijgen bij de centrale receptie.
Klachtmeldingsformulier sturen:
- U kunt een brief sturen naar:
Ziekenhuis Rivierenland
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Postbus 6024
4000 HA Tiel - U kunt uw brief in een van de brievenbussen ‘klachtenfunctionaris’ deponeren. Deze brievenbussen bevinden zich in Tiel in de centrale liftenhal en in Culemborg tegenover de receptie.
- U kunt ook mailen naar: klachtenfunctionaris@zrt.nl
Met het indienen van uw klacht geeft u toestemming aan de klachtenfunctionaris om kennis te nemen van uw medische gegevens voor zover noodzakelijk voor de behandeling van uw klacht.