Direct contact via BeterDichtbij

Direct contact met uw eigen arts en Ziekenhuis Rivierenland met BeterDichtbij


Veel patiënten zitten voor of na een consult nog met vragen. Over hun gezondheid, de volgende afspraak of over het parkeren. Herkent u dit? Al deze vragen kunt u makkelijk en veilig stellen via de app BeterDichtbij. Met BeterDichtbij biedt Ziekenhuis Rivierenland onze vertrouwde ziekenhuiszorg ook via een veilige app. Gewoon vanaf uw telefoon of computer. Zo kunt u alles ook nog eens rustig nalezen. Net als bij WhatsApp. Het verschil is dat belangrijke zorggegevens alleen voor uw eigen arts toegankelijk zijn. Uw eigen arts beantwoordt de medische vragen. De praktische vragen worden dagelijks door de medewerkers van de receptie beantwoord.


“Ik heb nu gewoon rechtstreeks contact met mijn cardioloog, dat is de man die alles weet. Ideaal, dit mag blijven!” Michael


Daarom kiezen patiënten voor BeterDichtbij

  • Direct in gesprek met uw arts of Ziekenhuis Rivierenland
  • Makkelijk vanaf uw plek op uw moment, gewoon vanaf uw telefoon
  • Antwoord van uw eigen arts of het ziekenhuis, overal en altijd na te lezen
  • Uw privacy is gewaarborgd en uw gegevens zijn veilig

Gratis downloaden en veilig registreren

App vandaag nog uw vraag via BeterDichtbij. Download de app gratis in de Google Play Store of de Apple App Store en registreer u eenmalig veilig voor BeterDichtbij. Alle patiënten van Ziekenhuis Rivierenland kunnen gratis gebruik maken van BeterDichtbij en een praktische vraag stellen via de app.

Uw arts kan u persoonlijk uitnodigen om BeterDichtbij ook voor medische vraag te gebruiken. Vraag hiernaar bij uw arts.  
Bent u al uitgenodigd door uw arts voor BeterDichtbij? Bekijk op de website van BeterDichtbij hoe u de app op uw mobiele telefoon installeert. Makkelijk en veilig.