Direct contact via BeterDichtbij

Direct in contact met uw eigen arts en Ziekenhuis Rivierenland met BeterDichtbij


Heeft u een vraag? U appt direct met uw eigen arts of zorgverlener met BeterDichtbij. Veel patiënten zitten voor of na een consult nog met kleine vragen. Over parkeren, de volgende afspraak of over hun gezondheid. Om deze vragen makkelijk en veilig te kunnen stellen, biedt Ziekenhuis Rivierenland haar patiënten BeterDichtbij. Iedereen kan gratis gebruik maken van BeterDichtbij en een praktische vraag stellen via de app. Uw arts kan u persoonlijk uitnodigen om BeterDichtbij ook voor medische vraag te gebruiken.  

Met BeterDichtbij kunnen we u onze vertrouwde ziekenhuiszorg ook via een veilige app bieden. Gewoon via de eigen telefoon of computer, zodat alles ook nog eens rustig na te lezen is. Net als bij WhatsApp, alleen dan met de zekerheid dat de belangrijke zorggegevens alleen voor uw eigen arts toegankelijk zijn. Uw eigen arts beantwoordt de medische vragen, de praktische vragen worden dagelijks door de medewerkers van de centrale balie beantwoord.


“Ik heb nu gewoon rechtstreeks contact met mijn cardioloog, dat is de man die alles weet. Ideaal, dit mag blijven!”   
Michael


Daarom kiezen patiënten voor BeterDichtbij

  • Direct in gesprek met uw arts of Ziekenhuis Rivierenland
  • Makkelijk vanaf uw plek op uw moment, gewoon vanaf uw telefoon
  • Antwoord van uw eigen arts of het ziekenhuis, overal en altijd na te lezen
  • Uw privacy is gewaarborgd en uw gegevens zijn veilig

 

Gratis downloaden en veilig registreren

App vandaag nog uw vraag via BeterDichtbij. Download de app gratis in de Google Play Store of de Apple App Store en registreer u eenmalig veilig voor BeterDichtbij. Alle patiënten van Ziekenhuis Rivierenland Tiel kunnen gratis gebruik maken van BeterDichtbij en een praktische vraag stellen via de app. Uw arts kan u persoonlijk uitnodigen om BeterDichtbij ook voor medische vraag te gebruiken. Vraag hiernaar bij uw arts.  

https://www.beterdichtbij.nl/