Contact
Hoe legt u contact met het ziekenhuis?
Komt u op bezoek? Heeft u een afspraak als patiënt? Lees eerst de informatie over het coronavirus
Is er sprake van spoed?
-
Bij spoed belt u uw eigen huisarts of de huisartsenpost (’s avonds, ’s nachts en in het weekend): 085-580 1100
-
Spoedzorg, hier vind je alles wat in ons ziekenhuis te maken heeft met spoedeisende zorg.
-
In levensbedreigende situaties belt u 112.
- Voor dringende vragen kunt u telefonisch contact opnemen met de betreffende afdeling.
Wilt u een afspraak wijzigen?
Voor het verzetten of afzeggen van een afspraak neemt u contact op met de betreffende afdeling of maakt u een e-consult aan in MijnZR.
Kent u MijnZR al?
Bent u ingeschreven als patiënt in Ziekenhuis Rivierenland? U kunt dan gebruik maken van het patiëntenportaal MijnZR. Hierin kunt u digitaal een persoonlijke of medische vraag stellen aan uw zorgverlener. U kunt uw afspraken bekijken en de uitslagen van onderzoeken. Daarnaast kunt u een aantal persoonlijke gegevens zelf wijzigen in MijnZR, zoals uw apotheek, huisarts of zorgverzekeraar. Voor andere wijzigingen kunt u terecht bij de receptie.
Heeft u een andere vraag?
Bekijk eerst of uw vraag tussen de Veelgestelde vragen staat, over alles wat samenhangt met uw bezoek aan het ziekenhuis. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u het algemeen contactformulier gebruiken. Dit is uitsluitend voor algemene, niet-spoedeisende vragen, niet voor medische vragen en/of persoonlijke gegevens van u of familie.