Contact

Hoe legt u contact met het ziekenhuis?

Wij nemen momenteel maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en de zorg voor patiënten zo goed mogelijk te organiseren. Het kan zijn dat we daardoor telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Wij vragen u hiervoor om begrip en geduld. Meer informatie over corona? Bezoek de pagina 'alles over corona'.

Is er sprake van spoed?

Voor dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de betreffende afdeling. Belt u bij spoed altijd met de betreffende afdeling, huisarts of Spoedeisende Hulp. Het algemene nummer is (0344) 67 49 11.

Contact met het ziekenhuis

  • ​Bent u ingeschreven als patiënt in Ziekenhuis Rivierenland? U kunt dan gebruik maken van het patiëntenportaal MijnZR. Hierin kunt u digitaal een persoonlijke of medische vraag stellen aan uw zorgverlener. Inloggen doet u via MijnZR. Daarnaast kunt u een aantal persoonlijke gegevens zelf wijzigen in MijnZR, zoals uw apotheek, huisarts of zorgverzekeraar. Voor andere wijzigingen kunt u terecht bij de receptie.
  • Voor het maken, verzetten of annuleren van afspraken kunt u contact opnemen met de betreffende afdeling. 
  • Bekijk ook de veelgestelde vragen pagina over alles wat samenhangt met uw bezoek aan het ziekenhuis.

Overige vragen

Staat uw vraag er niet tussen of zoekt u contact met iemand anders? U kunt dan onderstaand formulier gebruiken. Dit is uitsluitend voor algemene, niet-spoedeisende vragen, niet voor medische vragen en/of persoonlijke gegevens van u of familie.

Contactformulier

Ziekenhuis Rivierenland

President Kennedylaan 1
4002 WP Tiel
(0344) 67 49 11

Barbarapolikliniek

Elisabethdreef 4
4101 KL Culemborg
(0344) 67 47 44

De Waterpoortpolikliniek

Beatrixstraat 20
6658 EK Beneden-Leeuwen
(0344) 67 49 11