Veilige zorg en informatiebeveiliging in Ziekenhuis Rivierenland

2 mei 2024

IS27001NEN75101 2

We zijn trots dat we de heraccreditatie voor de NEN 7510 en ISO 27001 hebben behaald! Dit is een bevestiging dat onze inzet voor topkwaliteit informatiebeveiliging en veilige zorg aan de strengste normen voldoet.

Veilige zorg

Bij Ziekenhuis Rivierenland stellen we veiligheid voorop:

• Onze patiënten kunnen erop vertrouwen dat hun persoonlijke gegevens veilig en zorgvuldig worden behandeld.
  • Het gebruik van digitale hulpmiddelen en gegevensuitwisseling, van thuismonitoring tot in de operatiekamer, voldoet aan de hoogste beveiligingsstandaarden.

Deze heraccreditatie is niet alleen een teken van onze toewijding aan veilige en kwalitatief hoogwaardige zorg, maar ook een belofte aan onze patiënten en medewerkers dat we een betrouwbare partner zijn in gezondheidszorg.

Bedankt aan iedereen die zich dagelijks inzet om dit mogelijk te maken. Samen bouwen we aan een veiligere gezondheidszorg!