Digi-Taal Servicepunt

Wij helpen u graag!
In de centrale hal van ons ziekenhuis is een Digi-Taal Servicepunt. Bij dit servicepunt kunt u terecht voor hulp bij digitale toepassingen die in het ziekenhuis worden gebruikt. Speciaal opgeleide vrijwilligers ondersteunen u bij vragen over:
- Het invullen van online vragenlijsten
- Veilig inloggen met DigiD
- Het gebruik van MijnZR
- Beeldbellen of chatten via BeterDichtbij.
- De persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO)
Layla vertelt over hoe onze vrijwilligers u op weg kunnen helpen:
Moeite met lezen?
Heeft u moeite met lezen en taal? Ook dan kunt u terecht bij het Digi-Taal Servicepunt. Onze vrijwilligers helpen u graag op weg. Zij kunnen u ook doorverwijzen naar taalpunten in de regio. Wilt u digitaal vaardiger worden? De cursus Digivitaler van Bibliotheek Rivierenland is dan wellicht iets voor u. Meer informatie over deze gratis cursus vindt u op DigiVitaler (bibliotheekrivierenland.nl).
Openingstijden
Het Digi-Taal Servicepunt is geopend van maandag tot en met vrijdag:
’s ochtends van 9.00 tot 12.00 uur
’s middags van 13.00 tot 16.00 uur
Waar vindt u ons?
Ziekenhuis Rivierenland, centrale hal bij de draaideur.
Adres: President Kennedylaan 1, 4002 WP Tiel
Hulp vanuit huis?
Ook vanuit huis is hulp beschikbaar bij het gebruik van digitale toepassingen die in het ziekenhuis worden gebruikt. Hiervoor kunt u contact opnemen met de Helpdesk Digitale Zorg via 085-130 45 75. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur. Een e-mail sturen kan ook naar info@helpdeskdigitalezorg.nl. Op de website www.helpdeskdigitalezorg.nl/ziekenhuis-rivierenland vindt u meer informatie.
De Helpdesk Digitale Zorg en het Digi-Taal Servicepunt zijn alleen bestemd voor technische vragen. Voor medische vragen kunt u terecht bij uw zorgverlener op de polikliniek.