Contact met helpdesk MijnZR

Ondersteuning bij zorg op afstand

Digitale zorg of ‘zorg op afstand’ wordt steeds gewoner. Om u hierbij te helpen, is de Helpdesk Digitale Zorg beschikbaar. U kunt de helpdesk bellen met al uw vragen over het gebruik van het patiëntenportaal MijnZR, beeldbellen via BeterDichtbij of andere digitale hulpmiddelen van Ziekenhuis Rivierenland.
  • Het telefoonnummer is 085 - 1304 575 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur)
  • Heeft u vragen of ervaart u problemen met het gebruik van MijnZR? Kijk bij de Veelgestelde vragen, mogelijk staat het antwoord op uw vraag daar.
  • Op website van de Helpdesk Digitale Zorg staat een uitgebreid aanbod aan handleidingen rondom digitale zorg. Kijk op Helpdeskdigitalezorg.nl 

Heeft u toch nog vragen? Dan kunt u onderstaand contactformulier invullen.

Voor het maken, verzetten of annuleren van afspraken en voor medische vragen kunt u telefonisch contact opnemen met de betreffende afdeling. De Helpdesk Digitale Zorg is niet geschikt voor spoedgevallen. Als elke seconde telt, belt u 112!