Digi-Taal Servicepunt

In onze centrale hal vindt u het Digi-Taal Servicepunt. Hier kunt u terecht voor hulp bij digitale systemen die in het ziekenhuis worden gebruikt. 

We helpen graag

Onze vrijwilligers van het Digi-Taal Servicepunt helpen u graag met:

  • Het invullen van online vragenlijsten
  • Veilig inloggen met DigiD
  • Het gebruik van MijnZR(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/mijnzr/)
  • Beeldbellen(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/beeldbellen-met-beterdichtbij/) of chatten via BeterDichtbij
  • De Persoonlijke Gezondheidsomgeving(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/persoonlijke-gezondheidsomgeving/) (PGO)

Openingstijden

Ons Digi-Taal Servicepunt is open van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur.

Het kan voorkomen dat door afwezigheid van een vrijwilliger het Digi-Taal Servicepunt niet geopend is. We vragen u om dan een andere keer terug te komen. U kunt ook telefonisch of per e-mail of chat contact opnemen met de Helpdesk Digitale Zorg. Meer informatie leest u op de pagina: Helpdesk Digitale Zorg(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/helpdesk-digitale-zorg/)

Moeite met lezen en/of schrijven?

Ook als u moeite heeft met lezen of schrijven kunt u terecht bij het Digi-Taal Servicepunt. Onze vrijwilligers helpen u graag en kunnen u verwijzen naar taalpunten in de regio. 

Onze medewerker Layla vertelt in deze video hoe vrijwilligers u helpen: 

Liever hulp vanuit huis?

U kunt ook via telefoon, chat of e-mail contact opnemen met de Helpdesk Digitale Zorg(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/helpdesk-digitale-zorg/).