In onze centrale hal vindt u het Digi-Taal Servicepunt. Hier kunt u terecht voor hulp bij digitale systemen die in het ziekenhuis worden gebruikt.
We helpen graag
Onze vrijwilligers van het Digi-Taal Servicepunt helpen u graag met:
- Het invullen van online vragenlijsten
- Veilig inloggen met DigiD
- Het gebruik van MijnZR(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/mijnzr/)
- Beeldbellen(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/beeldbellen-met-beterdichtbij/) of chatten via BeterDichtbij
- De Persoonlijke Gezondheidsomgeving(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/persoonlijke-gezondheidsomgeving/) (PGO)
Openingstijden
Ons Digi-Taal Servicepunt is open van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur.
Het kan voorkomen dat door afwezigheid van een vrijwilliger het Digi-Taal Servicepunt niet geopend is. We vragen u om dan een andere keer terug te komen. U kunt ook telefonisch of per e-mail of chat contact opnemen met de Helpdesk Digitale Zorg. Meer informatie leest u op de pagina: Helpdesk Digitale Zorg(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/helpdesk-digitale-zorg/)
Moeite met lezen en/of schrijven?
Ook als u moeite heeft met lezen of schrijven kunt u terecht bij het Digi-Taal Servicepunt. Onze vrijwilligers helpen u graag en kunnen u verwijzen naar taalpunten in de regio.
Onze medewerker Layla vertelt in deze video hoe vrijwilligers u helpen:
Liever hulp vanuit huis?
U kunt ook via telefoon, chat of e-mail contact opnemen met de Helpdesk Digitale Zorg(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/helpdesk-digitale-zorg/).