Helpdesk Digitale Zorg

Digitale zorg of ‘zorg op afstand’ wordt steeds gewoner. Om u hierbij te helpen, is de Helpdesk Digitale Zorg beschikbaar. U kunt de helpdesk bellen met al uw vragen over het gebruik van het patiëntenportaal MijnZR, beeldbellen via BeterDichtbij of andere digitale hulpmiddelen van Ziekenhuis Rivierenland.

Hoe neemt u contact op?

Uw vraag wordt uiterlijk de volgende werkdag beantwoord.

Waarvoor naar de Helpdesk?

Bij de Helpdesk Digitale Zorg werken mensen die u uitleg kunnen geven over het installeren en gebruiken van communicatie- en hulpmiddelen. Ook helpt de Helpdesk bij het aanvragen van een DigiD. DigiD is vaak de eerste stap voor het gebruik van digitale zorg. De Helpdesk is er alleen voor technische vragen, niet voor medische vragen. Die kunt u zoals gebruikelijk stellen aan uw zorgverlener op de polikliniek.

Uw privacy is veilig

De medewerkers van de Helpdesk Digitale Zorg kunnen niet in uw dossier kijken en ze kunnen dus ook geen medische informatie van u inzien. Zij hebben geen toegang tot de informatiesystemen van Ziekenhuis Rivierenland.