Zelf uw afspraak maken of veranderen

Sommige afspraken kunt u zelf plannen of veranderen

Heeft u een bericht ontvangen om zelf uw afspraak te plannen bij de polikliniek? Dan kunt u in MijnZR zelf uw afspraak plannen of veranderen.

Beperkt beschikbaar voor polikliniek Dermatologie

Ziekenhuis Rivierenland test op dit moment het maken en veranderen van afspraken door patiënten zelf. Het is daarom nog heel beperkt beschikbaar voor de polikliniek Dermatologie. Heeft u geen bericht ontvangen om zelf uw afspraak te plannen? Dan plannen wij de afspraak voor u en ontvangt u binnenkort een afspraakbevestiging per e-mail of post.

Zelf uw afspraak plannen

  • Ga naar MijnZR en log in
  • Klik op ‘Afspraken’ en daarna op ‘Afspraken op de wachtlijst’
  • Klik op ‘Maak een afspraak’
  • Kies een dag en tijd en klik op ‘Maak deze afspraak’
  • Controleer of alles klopt en klik op ‘Volgende’ om de afspraak te bevestigen
  • U ziet nu een overzicht van de gemaakte afspraak

Handleiding zelf uw afspraak plannen

Bekijk ook de uitgebreide handleiding voor het plannen van uw afspraak op de website van Helpdesk Digitale Zorg(https://helpdeskdigitalezorg.nl/zorginstelling/ziekenhuis-rivierenland/)

>> Hoe plan ik een afspraak in MijnZR?(https://helpdeskdigitalezorg.nl/vraag/hoe-plan-ik-een-afspraak-in-via-mijnzr/)

Zelf uw afspraak veranderen

  • Ga naar MijnZR en log in
  • Klik op ‘Afspraken’ en daarna op ‘Overzicht afspraken’
  • Klik op ‘Veranderen’
  • Kies een dag en tijd en klik op ‘Maak deze afspraak’
  • Controleer of alles klopt en klik op ‘Volgende’ om de afspraak te bevestigen
  • U ziet nu een overzicht van de gemaakte afspraak

Handleiding

Bekijk ook de uitgebreide handleiding voor het veranderen van uw afspraak op de website van de Helpdesk Digitale Zorg(https://helpdeskdigitalezorg.nl/zorginstelling/ziekenhuis-rivierenland/).

>> Hoe verplaats ik een afspraak via MijnZR?(https://helpdeskdigitalezorg.nl/vraag/hoe-verzet-ik-een-afspraak-via-mijnzr/)

Hulp nodig?

Wilt u hulp bij het maken van uw afspraak?
Bel met de Helpdesk Digitale Zorg(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/helpdesk-digitale-zorg/) via 085 – 13 04 575. Of ga naar het Digi-Taal Servicepunt(undefined/uw-digitale-ziekenhuis/digi-taal-servicepunt/) in de centrale hal van ons ziekenhuis in Tiel.

Dit menu is alleen zichtbaar als u zelf uw afspraak kunt plannen. Heeft u wel een bericht ontvangen om zelf uw afspraak te plannen? Bel dan met de polikliniek waar u onder behandeling bent.

Als u de afspraak niet voor de genoemde datum plant, wordt de afspraak door de polikliniek waar u de afspraak heeft gepland. U ontvangt de afspraakbevestiging als de afspraak is gepland.

Ziekenhuis Rivierenland test op dit moment het maken en veranderen van afspraken door patiënten zelf. Het is daarom nog heel beperkt beschikbaar voor de polikliniek Dermatologie. Heeft u geen bericht ontvangen om zelf uw afspraak te plannen? Dan plannen wij de afspraak voor u en ontvangt u binnenkort een afspraakbevestiging per e-mail of post.

U kunt de afspraak tot 6 dagen voor de afspraakdatum veranderen via MijnZR. Wilt u binnen 6 dagen voor uw afspraak uw afspraak veranderen? Neem dan contact op met de polikliniek waar u de afspraak heeft. 

U kunt uw afspraak nog niet zelf annuleren via MijnZR. U kunt ons wel een bericht sturen via een e-consult in MijnZR. Of bellen met de polikliniek. Uw afspraak annuleren kan tot uiterlijk 48 uur voor de afspraak.